30 April 2010

Nik Aziz Terima Ugutan Bunuh Dari Pemuda Umno…..

7 comments:

mohd salleh said...

dia ni anak dari baka yahudi

Anonymous said...

Bukan seekor je perangai BODOH macam ni dalam AMNO....

Nak juluk sarang tebuan buat apa.... bodos .... tak susah nak cari siapa budak ni zaman skg

Anonymous said...

umangg aiii....beraninya, sayang berani bodo kahkahkh

Anonymous said...

harap tuan tanah buat laporan polis...org xde otak ni bahaya dibiarkan

Anonymous said...

ni manusia yg membenci ulamak maka boleh jadi munafik..nerka jahanam tempatnya kalu tak minta maaf

Anonymous said...

Budak macam ni mana percaya ada neraka dan syurga. Bapa dia tak azankan masa beranak kot.

Buat laporan polis dan hukum dia itu sahaja.

Anak sapa la jenis ini. Saya pun ahli UMNO jugak tapi perangai budak ini bukan menguntungkan UMNO tapi membuat orang semakin meluat dengan UMNO.

Anonymous said...

bukan setakat anak baka yahudi, agaknye da memang yahudi..harap jek blajo tinggi, tp bodoh..agaknye da byk sgt blajo, smpai tak leh pkir menda2 mcmni..ko patut mampus jek..

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin