01 September 2009

Indonesia: Kedutaan Besar Malaysia Dilempari Telur Busuk



Metrotvnews.com, Jakarta: Puluhan mahasiswa yang menyegel Kantor Kedutaan Besar Malaysia di Jalan Rasuna Said Jakarta, Selasa (1/9) siang ini, mulai melempari telur busuk ke dalam Kedubes Malaysia. Meski demikian tidak satu pun pengunjuk rasa yang ditangkap aparat kepolisian. Polisi yang berada di depan Kedubes Malaysia membiarkan aksi para mahasiswa ini.

1 comment:

Anonymous said...

Hari ini telur busuk, esok lusa bom pula akan di letupkan. Kesian KEDUBES Malaysia di jakarta akibat pemimpin negara yang rata rata bengap dan tidak tahu berdiplomasi.
Dari bakar bendera, ke telur busuk tetapi pemerintah Malaysia buat tak tahu aje. Mana menteri luar Malaysia yang tampak gah di Washington DC tempoh hari????.
Nak tunggu bom meletup ke? Kalau nak hantar pegawai kerajaan kita samaada tentera ke atau awam ke, baik tak payah, mereka hanya akan bermain golf dan ehmmmm cari cewek sahaja... tak percaya tanya sama Panglima ANgkatan Tentera Malaysia yang kelabu asap tu........atau IGP yang sanggup menjatuhkan anak buah nya sendiridan membalasah rakyat jelata.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese