26 July 2009

明福追悼会 (马六甲)IR HAJI MOHAMMAD NIZAR JAMALUDDIN




9 comments:

Anonymous said...

Tak guna nak komen lebih-lebih pasal Nizar bangsat ini.Babi lagi elok dod Nizar.

suprie08 said...

kalau nizar tu babi kau babi hutan gaknya

Meor Syamsudin said...

Ni yang dikatakan Melayu tak sedor diri, yang merosakkan Melayu adalah orang Melayu. Jatuhnya kerajaan kesultanan Melayu Melaka kerana orang Melayu sendiri. Apa hal-nya yang kamu dok maki Nizar orang Melayu, Zamry pun orang Melayu, kamu pun orang Melayu...Ingat tuhan lah.

Anonymous said...

Mula2 nizar pegang lilin, pas ni pegang colok, pas ni lagi pegang lampu, last x dia pegang salib baru lah betul. Kita kan orang malaysia malaysian seperti DAP mahu. Muhibah kena lah buat macam 2. Kalau nak dapat undi kaum Cina kenalah ikut cakap DAP dan PKR. Nik aziz penah cakap kalau SYAITAN nak tolong pun kita terima. So kalau macam ni dia buat apa pun xpa.... kan..kan..kan..

mack said...

memang anonymous tu bukan orang melayu nama nya pun dah tahu kan. yang nazib colet hindu tak nampak orang pegang lilin nampak bengap punya orang. tapi kalau mata dah buta nak buat cam ner tambah plak dengan hati yang buta. aku pun biasa pegang lilin jugak anak aku pun tiup lilin jugak kalau api tak ada pun pasang lilin kan

mack said...

dengki dan khianat ada pada orang melayu jadi sedar lah diri dulu jangan sampai habis negeri baru nak celik mata dah terlambat

Anonymous said...

yang najib duk cucuh lampu pelita hindu 2 apamacam?eh lupa org b-end buta..

mack said...

yang buta tu kau yang celik tu aku sebab aku nampak. lilin perkara kecik jer tapi cucuh api tu melibatkan akidah tahu tak

Anonymous said...

ape lagi nk perjuang melayu..nabi dulu tk perjuang arab pun..tp perjuang islam..tu yg kate babi2 tu sok dituntut di akhirat wajah dia yg jd babi..takut tk sempat akhirat jer..pagi mangkit tengok cermin muke dh jd babi..bertaubat ler..yokong umno ape lagi..umno parti tong najis rasuah..

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin