10 June 2009

Kesan luka baru di dada Manohara


Terdapat kesan luka pada dada Cik Puan Temenggong Kelantan, dekat dengan payudaranya, kata peguam bekas model muda itu sambil menunjukkan foto di telefon bimbitnya kepada media.

surya indonesia newspaper manohara odelia pinot police inspect body 080609"Jika kalian para perempuan tidak sedih... ini aneh. Ini adalah bukti jelas, saya pun hampir menangis," Hotman Paris Hutapea, penasihat guaman Manohara Odelia Pinot, dipetik akhbar Surya.

Ahli forensik Dr Mun'im Idries juga mengesahkan wujud kesan luka di tubuh wanita 17 tahun itu, lapor akhbar yang sama semalam.

Sementara agensi berita AFP yang bercakap dengan ahli forensik itu melaporkan sebahagian kesan luka itu "masih baru". Malaysiakini

4 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Biasalah, kena gegetan suami..hal dalam kelambu pun nak cerita pada orang...

Rupanya ada juga tukang pungut cerita sampah ni bawa masuk... agaknya dah tak ada kerja lain, kawasannya dah dijaga rapi kot..

Anonymous said...

saya heran dengan comment buruk mengenai luka manohara tersebut. Apabila terjadi hal yang buruk seperti yang dialami Manohara terhadap your sister.. apa yang akan kalian lakukan? kalau saya pribadi, saya akan terus menuntus sampai itu tengku di penjara seumur hidup minimal, dan di hukum gantung atau di potong alat kelaminnya.

Anonymous said...

ones is not guilty until its proven guilty.

oleh itu, tak boleh la main tuduh je.. dan hukum seseorg sesuka hati..
lagipun
.. doa orang yang teraniaya akan dimakbulkan..
inikan janji ALLAH
tapi siapa yang teraniaya???????
mano ataau TT???

Anonymous said...

Rasanye tt yg naye dlm kes ni mnohara tak bagi 'barang' tu yg dok geram kat atas tu je. Duit dh byk habis buat byr hutang family dia kira hutang dh setel maka diapun nak tinggal tt dan lg pun tt tak dok can nak naik jd tm pasal tg faris ni lain mcm ckit org nye dan ada cici kealimannya...dengar citernye..

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese