10 March 2009

AGNES MONICA MAHU SESATKAN ORANG ISLAM?

Ni ada satu lagi kes yang membabitkan sesetengah pihak yang mahu menghina Islam. Dalam kes terbaru, pelakon drama Jelita, Agnes Monica dalam lagunya yang bertajuk Allah Peduli jelas menghina tuhan kita, Allah. Pe yang aku dapat di dalam forum CariGold, Agnes Monica ni beragama kristian, ayah dia orang kristian tapi maknya orang islam. Camne tu ek?

Bagi aku, lagu ni memang tak leh masuk kot malaysia tapi kalau ada pun, sebab dari internet je. Nape benda2 camni boleh berlaku? Adakah orang islam tu sendiri yang lemah? Atau memang ada agenda di sebalik sume ni? Sama2 la kita terjah...hoho..Jadi di bawah, aku ada sediakan lirik dan videonya. TAPI INGAT!! Jangan ngada2 ikut lirik tu..Takut akidah kita terpesong plak. Lirik dan video tu sekadar renungan bersama je. Apakah yang patut kita lakukan?????

-ALLAH PEDULI-

Banyak perkara yang tak dapat ku mengerti
Mengapakah harus terjadi
Di dalam kehidupan ini
Suatu perkara yang
ku simpan dalam hati
Tiada satupun kan terjadi tanpa Allah perduli

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah di biarkanya ku bergumul sendiri
Sbab Allah mengerti

Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah di biarkanya ku bergumul sendiri
Sebab Allah Yesus ku mengerti

*lirik last dalam video tu aku terpaksa potong sebab dah macam keterlaluan sgt*



X-PO SHOP

2 comments:

Anonymous said...

mula2 lirik tu cam bagus dah..pasal Allah..tapi bila masuk tang Allah yasus tu aku tak dpt trima betul..gila betul agnes ni..tak nak dah aku minat kat dia...murtad jadinya kang..

Anonymous said...

Engkau tanyalah TOK GURU NIK AZIZ dia kata bolih guna nama allah seperti d minta olih orang kristian d malaysia,INIlah agenda kristian nak menyesatkan umat islam d MALAYSIA> NIK AZIZ NI dak nyanyok tak sedar diri,buat keputusan untuk kepentingan diri sendiri tanpa memikirkan masa depan umat islam,berpura2 alim sama dgn pemimpin islam negara mundur lain didunia ,akhirnya ramai umat tersesat...TOK guru ni bukan pertahankan islam,tapi jaga diri sendiri nak kuasa dlm pas,sebab tu kawan dgn karpal singh,lim guan eng,kit siang,sivarasa,anuar al jub dan melayu lain yg tak sealiran dianggap musuh, Orang beriman dia akan kenal dan mengerti siapa musuh sebenar.................salam

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese