19 February 2012

Anwar Ibrahim perjelas isu sokong ISRAEL

Naib Presiden UMNO dan Menteri Dalam Negeri, DS Hishammuddin Hussein yang menyifatkan tindakan DS Anwar Ibrahim yang terus mengekalkan pendirian mengiktiraf Israel tertakluk kepada syarat Israel mestilah menghormati aspirasi rakyat Palestin, sebagai tidak boleh diterima. Tegas DS Hishammuddin lagi pendirian DS Anwar itu dilihat sebagai memperlekehkan Majlis Syura Ulamak Pas yang menuntut Anwar menyaman WSJ atau menarik balik kenyataan. Ini adalah respon DS Anwar kepada soalan berkaitan yang diajukan wartawan semasa ditemui selepas majlis makan malam sempena lawatan kerjanya anjuran PKR Pahang. EVENT : Majlis Makan Malam Sempena Lawatan Kerja DSAI Ke Pahang LOKASI : Restoran New Horizon, Kuantan TARIKH : 17-Feb-2012

3 comments:

Anonymous said...

By Al Arabiya with Agencies

Hamas “will never recognize Israel,” its Gaza prime minister said Saturday in a speech in Iran that is likely to complicate Palestinian efforts to form a unity government in the teeth of opposition from the Jewish state.

“They want us to recognize the Israeli occupation and cease resistance but, as the representative of the Palestinian people and in the name of all the world’s freedom seekers, I am announcing from Azadi Square in Tehran that we will never recognize Israel,” Ismail Haniyeh said.

“The resistance will continue until all Palestinian land, including al-Quds (Jerusalem), has been liberated and all the refugees have returned,” he said.

Haniyeh’s reiteration of Hamas’s long-held stance was made on the occasion of Iran’s commemoration of its 1979 Islamic revolution. The Gaza leader spoke to an estimated crowd of 30,000 from a stage alongside Iranian President Mahmoud Ahmadinejad.

The 1979 revolution toppled Iran's pro-west monarchy and brought Islamic clerics to power.

Anonymous said...

google "does hamas recognise the state of israel"

siapa yang bohong?

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese