02 November 2011

Bekas Tentera Berang Kepada Mat Sabu




4 comments:

Misteri said...

Tu la bi la dah kena racun Umno, benda yg dikatakan betol oleh abang Mat pun tak boleh diterima. Bang Mat cakap sebelum merdeka, yg dia ni terasa sangat ni apasal. Dia kerja di tahun 1965.

Kalau sebelum merdeka bang Mat kata, akupun akan tentang, ni dia cakap sebelum merdeka.

So, sebelum merdeka siapa penjajah?
Apa la bangal nya di Jalal ni. Patutpun banyak orang melayu banyak yang kena tipu. SebABNYA macam orang macam si Jalal ni la.

Ikut lagi perangai lembu, si Jalalpun bodh macam lembu.

LeeMalay said...

bekas komando bodo...... rupe nye.. buta IT...ini dituju pd yg bodo jer..
kalau yg rase tak bodo jgn terasa lak ....kalau terasa gak.. memang bodo sekali....

Anonymous said...

Hahahahhha Jalal salah seorang komando baghal. Patut persatuan veteren tentera tak maju dapat setiausaha bangap.
Dia ingat dia major tu besoi sangat poooraaah!
Hanya hujan dan taik burung jatuh dari atas termasuk komando yang terjun hahahahahhahha sama standard dengan taik burung, Betul ke dia ni major ke meja? Ini mesti suka baca utusan sahaja..... dia dah pergi perang ke ptui.....

abu muaz said...

sebelah dia macam roslan kasim je

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin