13 November 2011

Anak Muhyiddin Menangi AIM 2011 Kategori Artis Baru Terbaik Dan Lagu Inggeris Terbaik

Najwa Mahiaddin "Got to Go"


AIM 2011. Anak Muhyiddin Menangi AIM 2011 Kategori Artis Baru Terbaik dan Lagu Inggeris Tempatan Terbaik - Got To Go

5 comments:

artisVeteran said...

kah kah kah!
gila kaki bodek tak habis-habis,
si gemuk bersuara katak pun boleh menang.
Pooorah! pergi mampuslah AIM.

Anonymous said...

macam Adele..
OOiii artis veteran, kamu tu dah tak laku...tak yah le bising2... dah tak reti nak hargai seni, dok sengap2..PTUII..

Anonymous said...

ala....apa nak heran. org2 aim tu bkn ker org2 umngok atau yg menyokong umngok. kalo tak jgn harap lar.

JanganJadiKeldai said...

http://medan-info-kita.blogspot.com/2011/11/wajib-tonton-video-klip-ini-lebih-baik.html

Cuba dengar ceramah ustaz tu jgn duk bwh tempurung ustad Pas Bongok je! Lebih baik drpd duk mencerca org tk abis2.

Reformis Anak Muda said...

Kenapa juruacara tak sebut nama BAPAK dia ya...??? artis lain semua ada nama bapak... klu malu sgt, letak le najwa binti Din ke, Najwa anak kepada TPM ke... najwa anak sembab ke... kan manis....

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin