05 April 2011

Kenapa Video Seks Dikeluarkan Dari Youtube?

Hanya sempat kurang dari 24 jam, video seks DS Anwar telah dikeluarkan dari Youtube..kenapa ? Kerana mereka tahu, majoriti rakyat tahu yang video tersebut telah diedit begitu rupa untul MEMBOHONGI RAKYAT jelata. Sejak video itu dimasukan ke Youtube, semakin ramai yang MUAK dengan tindakan UMNO yang HENDAK MENEGAKKAN BENANG BASAH !

4 comments:

Budak Botak said...

Allahu Akbar...

Anonymous said...

bodo la nk babitkan UMNO psai apa.. pk la sikit.. video tu dah tbukti mmg asli.. salah anwar la juga.. tlmpau ikut nfsu sgt.. nih la padahnya.. Allah kalau nak tnjuk , ats dunia dah Allah tnjuk sikap sbnar org tsbut.. ada otak pk laa..

Anonymous said...

Assalamualaikum..
sy ni xdela nk pro pd mana2 pihak, BA atau BN.. tp pd sy, kelakuan Anwar tu mmg sgt memalukan kita semua sbg org melayu dan islam, dan jika betul video tu x diedit.. rasanya mmg betul org dlm video tu anwar ibrahim.. lg satu, mmg kdg2 org umno dan BN tu main kotor jgk, tp sy x pk smpi nk buat mcm tu. dgn ikhlas sy bgtau.. dulu sy cukup respek sama anwar.. tp makin lama sy makin menyampah.. mohon maaf kalo pandangan sy x disenangi oleh mana2 pihak, samada BA atau BN.. iktibarnya, sama2lah kita dpt kan kembali maruah dan harga diri org melayu dan islam. pada org BN.. x baik menasihatkn org dgn menjatuhkan maruah dia.. pd org BA pulak.. renung betul2 perjuangan kalian, wslm.

Anonymous said...

salam alayk. Cuma kalian bayangkan. macam encik anonymous katakan td.. RASANYA mmg betul dalam video tu anwar ibrahim. kalian punya BUkti yg kukuh? ada saksi? mahu bersumpah ikut cara yg TIDAK mengikut syarak? dalam islam pun nak tuduh org perlu 4 org SAKSI. jika tidak, tidak sah tuduhan itu, tidak valid! ini, tidak..tidak ada bukti, SUKA@ hati nak mengiakan yg tidak. CUMA BAYANGKAN, jika memnag bukan Anwar yg buat, BERDOSA BESAR siapa yg MENUDUH! al-FITNATU asyaddu minal QATL, kata ALLAH. siapa yg menfitnah itu LEBIH teruk dari MEMBUNUH wahai saudara...

kenapa kita dokj sibuk dgn video yg belum tahu kebenarannya. yang ke AIBAN dan keSALAHAN DOSA TERANG2an yng dilakukan oleh ROSMAH, tidak menutup AURAT terang2n tu, tiada siapa nak KECOH? pikir la baik2 wahai sahabat!!!

saya nak tanya, kalaula nak betul buktikan ANWAR yg buat..
1) kenapa eskay tak guna je kamera yg jelas dan terang, bukan kah zaman sekrang MODEN, ade kamera canggih2. amek la gamba dekat2? kenapa pelu 'dim light' dan X CLEAR? jika benar anwar yg buat, terang2an sajalah!
2) kenapa pelu dedahkan video yg m'aibkan org sampai macam tu sekali? tahu tak dosa membuka keaiban org? tidakkan kalian terfikir KESAN nya terhadap masyarakat, anak2 kecik , remaja dan belia, tgk video seks di dalam youtube terang2n ? amat memalukan. politik malaysia semakin teruk, dayus, seperti politik longkang shj. maaf ckp.
3) kenapa la eskay itu snggup bersumpah sebegitu rupa? tidak valid pon dalam islam sumpah mcm itu. belajarlah ilmu agama dulu sebelum mengagung2kan ilmu barat dan duniawi..
moga2 ALLAH memberikan hidayah kpd kita semua. semakin lama semakin jelek dan loya saya mendengar semua tuduhan dan propaganda ini..

Wallahu a'lam.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin