11 November 2010

MB KEDAH Vs Wartawan RTM



PENJELASAN ISU BANJIR OLEH YAB MENTERI BESAR KEDAH

7 comments:

Anonymous said...

Tindakan emosional MB Kedah menunjukkan beliau tidak matang dalam mengurus negeri. ini menunjukkan kerajaan negeri gagal mengenalpasti apakah bantuan yang patut dilakukan oleh pihak kerajaan negeri kepada mangsa banjir. kalau benar kerajaan negeri memberi bantuan tidak perlu emosional sangat bila wartawan bertanyakan soalan tentang bantuan banjir. dengan kemarahan yang ditunjukkan oleh MB Kedah jelas menunjukkan bahawa sememangnya Kerajaan Negeri gagal memberi bantuan sewajarnya kepada mangsa banjir.

Anonymous said...

Wartawan tu yang tak ambik tau. Depa tu dok jaja cerita bohong. MB radang sebab dia pi ke semua pusat pemindahan banjir. TPM dan Sharizat tak pi pun. Lepas tu buat kenyataan bersumberkan kalangan pemimpin UMNO yang sahih kaki putar belit. Depa dua orang tu diperbodohkan.

Aki44 said...

Salam kpd semua,

Kita boleh buat komen tapi hendaklah bertanggung jawab dgn komen tuh. Kalau ikhlas kenapa nak berselindung dgn nama pena "anonymous" jer. Menjelekkan...

Anonymous said...

Anon Nov 11,2010 12:05PM cuba tengok http://www.wartakedah.net/index.php?option=com_content&view=article&id=510%3Alagi-gambar-banjir-di-sekitar-kedah&catid=36%3Aberita&Itemid=67&lang=ms

dan

http://www.wartakedah.net/index.php?option=com_content&view=article&id=511%3Atpm-shahrizat-didesak-mohon-maaf-kepada-pegawai-kerajaan-negeri-kedah&catid=36%3Aberita&Itemid=67&lang=ms

Anonymous said...

Cuba baca maklumat di http://alkerohi.blogspot.com/2010/11/banjir-utara-tahniah-persatuan-tzu-chi.html

Anonymous said...

mungkin faktor usia menyebabkan MB kita terlalu menjadi sensitif dan emosional. Sudah tiba masanya kita gantikan dgn MB baru yg lebih bertenaga dan berkaliber.

Yg paling layak menggantikan beliau ialah YB speaker kita.

JAKA said...

Emosi MB adalah perlu. Bukan kerana hilang kawalan tetapi bagi membela maruah setelah dituduh secara bangnag oleh TPM dan Shahrizat. Wartawan perlu ditunjukkan kemarahan kerana berita dari PR sentiasa dimanipulasi dan diputarbelit oleh media umngok.

Cuma kesian kat wartawan kena marah disebabkan kejahatan editor mereka yg menjadi talibarut penipu BN. Sudah terang dan jelas MB bertngkus lumus membantu rkayat mangsa banjir, tiba2 dikatakan beliau lepas tangan. Nasib baik tak naik tangan kat wartawan tu.

Perkara terang dan besar begini pun didustakan oleh TPM. Ini kerana dia yakin media akan sentiasa mengikut nafsu fitnah mereka, maka dgn itu membohong dh macam berak je bagi pemimpin umngok.

Penipu ni dalam bahasa arab ialah munafik.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin