17 June 2010

Video Lucah Elizabeth Wong...



Zahrain teringin tengok video sex Elizabeth Wong.

"Saya masih ingat bagaimana beliau membohongi kami mengenai isu skandal seks YB Elizabeth Wong dari Bukit Lanjan. Semasa skandal itu memuncak, beliau memanggil kami dan memberi taklimat kononnya YB Elizabeth Wong mesti berhenti dan meletak jawatan Exco dan ADUN, kerana katanya bukan sahaja gambar yang tersebar, beliau sendiri pernah melihat video YB Elizabeth dengan perlakuan seks kononnya, termasuk acara 'makan aiskrim' katanya. Kami semua terkedu dengan kenyataan beliau itu. Malahan beliau nyatakan akan menunjukkan video itu kepada kami."

Anwar menjawab isu video sex Elizabeth Wong yang ditimbulkan oleh Zahrain.
"Nak layan apa, saya tidak ada video itu. Kalau saya ada saya akan dedahkan.Tetapi tiada buktipun bahawa saya ada. Dia tidak patut buat ini, ia tidak beretika dan tidak boleh diterima,"
"Saya tidak menonton (video itu). Saya tidak tahu jika dia menonton video lucah. Saya tidak tahu jika dia berbuat demikian,”


2 comments:

Anonymous said...

Katak ni dah gelabah. Dia cari publisiti murah. Begitukah kerja MP?

Anonymous said...

Entah kenapa ada orang bodoh macam kau ini biarpun sudah 10 tahun berlalu..

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese