09 May 2010

Bapa Remaja Ditembak Kecewa Tindakan Polis




4 comments:

hahn said...

Polis bertugas. Tiada niat selain dari itu.

Samada nak mencederakan saudara yang tidak bagi angpow pada hari raya, saudara yang berlagak kerana kereta baru dan sebagainya.

Kalau dah anak kurang ajar tak reti di ajar biar yang mengawal undang undang negara ajar.

Jelas sekali anak dia tau itu polis. Tidak boleh ke dia berhenti?

Dalam undang undang negara ini kecuali jika polis suruh berhenti kita mesti berhenti. Tidak bomba, tidak ambulan.

Peliknya pakcik,atok, kawan kawan suruh berhenti tau pula berhenti.

Mengapa lari?

Ini lah contoh ayah ayah yang tidak reti mengajar anak dia kini nak racun fikiran orang ramai dengan cara cuai dan culasnya mendidik anak.

Anonymous said...

hai hahn, aku pasti yang kau ni memang POLIS.. semacam je marah kau..gini le dalam 10 org.polis 1 je yang baik yang lain HAMPEH...TEMASUK ketua kau yang baghal,bangang bahlul dan kelabu asap

hahn said...

Anon. Kau pun bacul. Nama pun tak da.
Jangan ikut panas hati. Guna akal.

Manusia ini memang di jadikan lalai. Orang kerja kilang pun terputus jari atau tangan.

Dalam hal ini Polis juga pasti akan melakukan kesilapan dalam usaha mereka untuk mengawal keamanan.

Anak orang jenis apa balik pada waktu begitu pada umur yang muda? Orang jenis apa yang polis suruh berhenti tidak berhenti?

Polis juga berhak menjaga keselematan mereka. Mereka juga bekerja macam kita juga untuk mencari sesuap nasi.

Dalam keadaan PKR hendak melemahkan semua dalam rukun negara tiba tiba terasa tidak selamat.

Kita mesti menyokong Polis menjalankan tugas yang selama ini membawa keamanan kepada kita.

Aku kerja komputer jer. Aku bukan Polis pun tapi aku menggunakan akal aku. Tak salah aku beri pendapat. Mungkin ramai lagi yang berpendapat seperti aku.

Ramai juga yang sependapat seperti kau yang tak bernama.

Pilihanraya lah akan menentukan. Bukan penumbuk. Kita kan bangsa bertamddun. Islam itu tamaddun

Anonymous said...

Isu budak tu lari dr polis satu isu dan Polis menembak tanpa melibatkan ancaman kepada keselamatannya satu isu lain. Atas sebab aper yg polis tu nak menembak org yg lari drpd dia sehingga sebab kan kematian

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin