18 March 2010

ZAHRAIN meroyan di Parlimen



Dia bukan Biawak Hidup tetapi Anjing tersepit yg dilepaskan PKR!
Apa yang Ahli Parlimen Bebas dari Bayan Baru perjuangkan sebenarnya?

Dalam ucapan membahaskan titah Yang DiPertuan Agong , Ahli Parlimen Bebas dari Bayan Baru itu telah menggunakan peluang yang ada untuk mengecam DSAI habis-habisan..

Kononnya beliau kesal kerana telah diperdayakan oleh DSAI dan juga kesal dengan tindakan yang diambil oleh Pakatan Rakyat pada 16 September dua tahun lalu untuk menubuhkan kerajaan persekutuan melalui tindakan lompat parti oleh anggota Parlimen Barisan Nasional.

Kesal setelah dua tahun ditipu kononnya.. mengapa lembab sangat daya berfikir Ahli Parlimen Bebas dari Bayan Baru itu setelah dua tahu ditipu baru hari ini sedar dan kesal kononnya..

Dan apa yang relevannya antara titah Ucapan Yang Dipertuan Agong dengan projek 16 September itu? Adakah Ahli Parlimen Bebas dari Bayan Baru itu tidur semasa Yang Dipertuan Agong bertitah sehingga membahaskan sesuatu yang tidak relevan langsung dengan titah Ucapan Yang Dipertuan Agong ?

Tidakkah Ahli Parlimen Bebas dari Bayan Baru itu merasa malu kerana berdirinya di dalam Parlimen itu atas tiket PKR? Sekarang apabila sudah keluar dari PKR beliau menghentam Penasihat PKR pula..

Sungguh memalukan tindakannya itu.. cuba menghina dan memalukan orang yang telah membolehkan beliau berdiri didalam Dewan Parlimen itu sebagai Ahli Parlimen.. membalas dengan tuba setelah madu diberi…

Sungguh tidak malu dan tidak ada maruah ahli parlimen itu, menang atas parti PKR kemudian membelasah penasihatnya. Kalau benar dia jujur, ikhlas dan ada intergriti letak jawatan dan masuklah ke parlimen untuk membelasah Anwar atas kekuatan diri sendiri.

Nampaknya Pak Mus telah silap disini.. Ahli Parlimen Bebas dari Bayan Baru itu bukanlah Biawak hidup yang ditanggung PKR tetapi lebih kepada Anjing tersepit yang dilepaskan PKR!! - mymigrasi.ning.com/

No comments:

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin