03 February 2010

Saiful tells of Anwar's 'sexual advances'



Saiful beritahu tentang ajakan seks Anwar

4 comments:

Anonymous said...

kata SayFOOL lagi

"I saw Anwar wrapped in a towel. He approached me and hugged me,"
-----

I"M GOING TO BE SICK!!!!!. Is SayFOOL watch too many gay movie or read gay novel?? because it sound/look exacly like it......

Anonymous said...

Script which is too familiar......
The moment "Can I F##k you" came out... it sounds very familiar phrase and well use by a group and those who have befriended this group are well aware of it.
Bang on it!!! this idiot had given the lead in to this conspiracy. A real stupid script!!! Not this time and only fool can accept the scripted tales by an idiot.
Can I Fuck You?...wow sound very familiar phrase...ehmmm......

dino said...

saya cadangkan peguam anwar ajak azizan sebagai saksi. Dia boleh ceritakan konspirasi lama bagaimana dia dipujuk mengaku yang akhirnya bila disergah Fernando jawab tidak di liwat. Anwar juga boleh tanyakan Menteri Dalam Negeri yang lebih gagah perkasa tentang isu kereta mewah kepada artis lelaki ada kaitan dengan apo bondo nyo..........

dino said...

Saya jahil, saya bukan pejuang gerakan Islam dari remaja sampai kini. Saya bukan berjawatan VVIP. Saya tak pernah memberi usrah di surau apatah lagi sebagai khatib di masjid. Saya tak dikenali menyeluruh dikariah saya apatah lagi sebagai Reformis Islam yang dikagumi seluruh dunia (Barat dan Timor Tengah).

Yang pasti saya mengaku saya orang Islam. Saya beristigfar panjang dan akan menolak mentah-mentah bila ditawarkan meliwat sesama jantan walaupun yang jambu. Nauzubillah.

Jadi saudara fikirlah dengan waras jika ada insan lain yang mempunyai ciri-ciri di atas, sanggupkah dia melakukannya.

ok..okkk... akhirnya dia bebas setelah dimalu dan diazab.

Tiba-tiba, berlaku lagi. Hai tak serikkah. Kalau saya yang jahilpun akan taubat nasuha dan tak akan mendekati apalagi mengulanginya...
Apalagi dia yang sedang dalam perjuangan untuk menghapuskan kezaliman dan kerakusan kuasa tertentu.

Saya dah 55 tahun. Umur yang patut dan bersara. Ini selaras dengan kederat bawah saya dah mambar. Faham ajelah ye.. kalau boleh buat seminggu sekali dah bagus. Percaya ke kawan kita yang 63 tahun larat nak buat ikut belakang pulak tu.

Ok, pembelaan terakhir mungkin dia terpaksa minta isterinya jadi saksi dan bicara secara tertutup. Adakah dia berkemampuan.....secara fizikal. Sakit belakang lagi.

Tuan-tuan, saya percaya baki usia dia bukan untuk seks lagi tetapi adalah untuk memartabatkan agama, bangsa dan negara dari kebobrokan. Itulah dia ANWAR IBRAHIM @ DSAI.

Mereka yang se ILTIZAM dengannya ialah TGNA, TGHH, Karpal Singh dan LKS. Wallah huaklam.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese