11 January 2010

Sdr Nasir Awang sebagai Setiausaha PAS Kawasan Besut yang baru



Majlis Serah Tugas Jawatan Setiausaha PAS Kawasan Besut, Ustaz Adam Mat Said (Kiri) dan Sdr. Mohd Nasir Awang

PAS Kawasan Besut mengambil keputusan untuk memperkukuhkan organisasi parti melalui penyusunan semula beberapa post penting sebagai persiapan dalam menghadapi Pilihanraya Umum ke 13 akan datang.

Mesyuarat AJK PAS Kawasan Besut kali ke 10 pada 10 Januari 2010 telah memutuskan untuk melantik Sdr. Mohd Nasir Awang sebagai Setiausaha PAS Kawasan yang baru. Beliau dilantik ke jawatan tersebut setelah Ustaz Adam Mat Said mengosongkan jawatan tersebut ekoran perlantikan beliau sebagai Pengarah Majlis Tindakan DUN Kota Putera.

Ustaz Abdul Aziz Abas yang sebelumnya diamanahkan sebagai Pengarah MTD Kota Putera telah mengambil keputusan untuk melepaskan jawatan tersebut bagi memberikan laluan kepada tenaga baru bagi menggalas cabaran yang semakin kompleks di DUN tersebut. Beliau akan memberikan perhatian yang lebih kepada Lajnah Tarbiyah dan Perkaderan PAS Kawasan setelah diamanahkan sebagai Timbalan Pengerusi lajnah tersebut.

Perlantikan-perlantikan ini berkuatkuasa serta merta.

Kita berdoa semuga Allah SWT mempermudahkan kita dalam semua urusan perjuangan.

Sekian wassalamu'alaikum wrm. wbt.

HAJI WAN AZHAR WAN AHMAD
Yang DiPertua PAS Kawasan Besut

1 comment:

Anonymous said...

mengambil langkah 10 tahun ke belakang.tahniah PAS besut,memberikan jawatan yang paling penting kepada orang yang tidak layak pun untuk memimpin atau menjadi ketua cawangan.tahniah sekali lagi kepada PAS besut.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese