03 December 2009

Didakwa tunjuk punggung, wakil BN digantung DUN Pulau Pinang

PULAU PINANG — Ketua Pembangkang Datuk Azhar Ibrahim dari Barisan Nasional digantung dari menghadiri sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) pagi ini atas alasan enggan memohon maaf terhadap tindakannya “menunjukkan punggung”, semalam.

Azhar didakwa menunjukkan isyarat punggung ketika diarah keluar dari DUN pada sesi petang semalam.

"Saya tak tunjuk punggung semalam, cuma tunduk untuk melihat dompet saya. Pagi ini, saya berkata bahawa saya tidak berbuat demikian dan mereka tak boleh terima alasan saya lalu minta saya memohon maaf.

"Saya tak mahu memohon maaf atas perbuatan yang saya tidak buat," kata beliau ketika dihubungi The Malaysian Insider sebentar tadi.

No comments:

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese