21 August 2009

Klip Perbualan Telefon Dengan Bapa Rafizah - Rohaizat



Dengar dan nilaikan sendiri

Norazimah Mohamad Nor: Sebenarnya informasi-informasi seperti ini kerap Nora terima. Kali ini Nora terima voice clip yang Nora rasa perlu Nora keluarkan. Kita sama dengar dan kita nilai. Klip ini sebenarnya menafikan kenyataan Rohaizat Othman dalam Malaysiakini.com yang mengatakan bahawa beliau hanya mempunyai seorang isteri. Dengar ya...anyway Nora rasa perlu seorang yang mahu dilantik menjadi pemimpin bertindak jujur dan telus.

Klip ini mengesahkan bahawa Rohaizat telah bernikah dan ini tidak selari dengan kenyataan beliau dalam malaysiakini.com. Klip di dakwa adalah pengakuan bapa kepada wanita yang dinikahi bernama Rafizah Artikel bertajuk Rohaizat nafi ada isteri kedua.

Nora juga ada beberapa klip lain mengenai Rohaizat calon Permatang Pasir - nanti Nora upload - kan. Nora kat Permatang Pasir la...ini - nnora75reform.blogspot.com/

16 comments:

KDN said...

SEBARANG UNSUR FITNAH AKAN DIAMBIL TINDAKKAN TEGAS OLEH KEMENTERIAN DALAM NEGERI.

malaysia.suarademokrasi said...

mmmm,...hangpa ingt org malaysia bodoh?? awat dua2 ckp utara?
kahkahkah
katanya family bini kedua tu org pahang,..tu dia...
Insaflah dari buat fitnah di bulan ramadhan ni.

Anonymous said...

Hehehe, sian org UMNO, nk nafikan lg.. Tk penat ke dok perthn kaki penipu?? Udahla pi tuduh rakan sdri, kawin tknk ngaku plak.. Yg kaki2 ampu ni plak, dok kna tipu dgn org2 ats.. hahaha.. Simpati dgn pykg UMNO..

Anonymous said...

Salam sahabat, kome org pahang kalau dengo perbualan ni komfem memang loghat pahang, kpd dua mangkuk ayun diatas, bukan semua peneroka di jenka tu org pahang, kalau telinga tak tuli cuba dengo baik2 perbualan pada 1 minit terakhir... loghat pahangnya....wakaka... kalau tak tau loghat pahang cuba duduk kat pahang dlm setahun dua..... atau cuba tanya kat labun kulup sakah betul tak org tu cakap loghat pahang. Tak guna punya pengampu.

Anonymous said...

Family Fiza ni pun ada kena mengena belah Baling.

Anonymous said...

La ni lah dia kata teraniaya... Kesian... atau balasan kerana sama sama berjoli duit orang. Ynag teraniaya sebenarnya ialah Si Niza bini no. 1 yang baru tahu semlm rupanya dia ada madu.

Lagi satu yang teraniaya ialah 2 lagi rakan kongsi Rohaizat yang tak merasa duit hasil kerja penat lelah mereka di firma tersebut kerana Rohaizat telah meronda luar negara, beli butik, beli kereta, beli rumah untuk Si Fiza ni...

Kesian ada tapi menyampah lagi ada!!!!!!!

abu muaz said...

Rohaizat sebenarnya cukup sesuai jadi calon umno.... semua ciri-ciri umno ada pada batangtubuhnya..

Buragas Alam said...

Apa kata...kita jemput perempuan yang dikatakan 'isteri ke-2' si Rohaizat ni, buat 'public confession'. Muka pon boleh nampak!!! Masa yang sama boleh tgk sapa betul sapa tak. Kalau confirm dia berbini 2 pon...apasalahnya yer tak. Kalau dua2 merajuk....Ana kawen tigaaaaa.... Hehehehe!!!

Anonymous said...

AWAT SALAH KA KAWIN DUA....?
AWAT SALAH KA KAWIN TIGA....?
AWAT SALAH KA KAWIN EMPAT....?
INI BUKAN MASAALAH BESAR ....
MASAALAH BESAR SEKARANG ORANG MELAYU YANG IKUT PAS JADI KALDAI..
DAP HINA ISLAM DAN SAUDARA SEISLAM KORANG DIAM AJE....

Anonymous said...

mmg tak salah tp penipu...
mau ke pemimpin peniPU camni!!!

songlap duit org..

Fisabilillah said...

Ha..org kafir hina Islam ko bising plak. Bagusnyer..camni la. Aku sokong ko. Tapi org Islam sendirik yang hina Islam camana plak tu? Ko tak rasa pe2 ke? Ko dgr tak aper Madey n Najis cakap ttg hukum Islam? Tak nak wat demo ke??

Fatimah Zuhri said...

What that piece of garbage (read: Tantawi) did was CLASSLESS, IMMATURE and down right EVIL.

In the holy month of Ramadhan, he has managed to single handedly destroy the marriage of a fellow muslim brother.

He may have been given the assurance of paradise by Saint Nik Aziz but he may have forgotten that the real Judge is the Almight Allah S.W.T.

Semoga dia mendapat balasan dan azab yang setimpal di dunia ini dan di akhirat. Semoga Allah melaknat dirinya, keluarganya serta keturunannya.

Anonymous said...

hadi awang kawen tiga.. tu apa cerita? orang pas kuat nafsu ka apa?

anti umno said...

Suara demokrasi,

Aku tak mahu la kata hang bodoh.

Aku nak tanya saja, apa yang peliknya kalau orang di Pahang bercakap pelat utara...?? Hang tak tahu ka di Jengka, Pahang berkenjah dengan orang Perak, Penang dan Kedah....?

Apakah selepas ini hang akan berasa pelik juga kalau ada orang yang tinggal di Kelantan bercakap pelat Kedah...., atau orang Kedah bercakap pelat Kelantan?

Hang jangan tembak sembarangan, kalau tak tahu elok bertanya dulu. Jangan asyik nak nafi fakta saja sehingga bercakap merapu. Sebab kelak dok sangka orang lain buat fitnah, diri sendiri yang jadi kaki fitnah.

Tu sorang lagi yang pertikai mengapa Ustaz Hadi kahwin tiga. Awat hang tak pertikai Nabi kahwin empat....apakah kerana Nabi kuat nafsu?

Masalahnya bukan soal kahwin satu, dua, tiga atau empat. Orang pertikai Rohaizat sebab dia berbohong dan dia mengabaikan isteri keduanya.

Lain kali hangpa nak komen, biar faham fakta dulu, jangan memalukan diri sendiri dan memalukan Umno.

zali said...

apa la masalahnya?
dah nikah bukan bersekedudukan...

cara dia uruskan isteri dia terpulang la pada dia dan isterinya...

sibuk sangat skodeng tepi kain orang...

zali said...

anti umno...

tak payah la nak back up...memang sah kencing...

speaker kiri suara penjawab dan speaker kanan suara pemanggil.

jika di rakam dalam satu device tak akan jadi suara stereo macam tu...

kalau benar rohaizat mengabaikan isterinya...dia boleh pegi mahkamah syariah mintak jadi janda bukan orang pas yang sibuk nak membela isteri orang tu.

patut la orang pas sibuk nyanyi 'ku tunggu janda mu'lepas sembahyang tarawikh semalam...

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese