31 August 2009

Bendera Malaysia Diseret, Dibakar dan Dilarung



Metrotvnews.com, Sukoharjo: Perilaku Malaysia yang terus melecehkan bangsa Indonesia harus terus dilawan. Protes pun kian merebak. Di Sukoharjo, Jawa Tengah, aksi protes terhadap Malaysia dilakukan warga dengan aksi bisu, membakar dan melarung bendera negeri jiran ke sungai.

1 comment:

Anonymous said...

Hari ini mereka bakar bendera Malaysia dan esok mereka bakar Embassy Malaysia di Jakarta dan lusa mereka akan serang Malaysia.
Apa kah Malaysia sudah bersedia? Kalau nak harapkan Najib, Zahid dan Panglima Angkatan Tentera yang baru di lantik maka sudah pasti kita akan kecundang sebab pertahanan kita tidak bersedia dan kita hanya punyai pemimpin tamak dan hanya nak kumpul harta.
Nasib lah Malaysia ku dan apakah rakyat akan menjadi mangsa. Nak beli Eurokopter mereka tamak nak buat untung berganda, beli Sukhoi sampai hari ini tahap operasi nya setakat buat bising di udara sahaja, persiapan pesawat hanya mampu untuk di gunakan beberapa jam sahaja tetapi aneh nya Panglima Tentera Udara yang incompetent di lantik menerajui angkatan tentera. Aneh sungguh Malaysia ni....akan lingkup lah kita semua agak nya.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese