01 June 2009

UNDI TIDAK PERCAYA PADA MAT SAID

Politik Terengganu bakal bergolak lagi setelah bertiup khabar angin bahawa kumpulan 18 ADUN BN Terengganu akan mengemukakan undi tidak percaya terhadap Menteri Besar, Ahmad Said dalam sidang DUN Ogos ini jika kemelut politik di negeri masih gagal diselesaikan.

Bagaimanapun, menurut sumber yang rapat dengan mereka, undi tidak percaya itu merupakan jalan terakhir bagi menyelesaikan kemelut politik yang melanda negeri itu sejak lebih setahun lalu.

"Mungkin satu usul tidak percaya terhadap Ahmad akan dibuat dalam sidang dewan yang dijadualkan Ogos ini.

1 comment:

Unknown said...

Masing2 adalah 'gedebe' dalam hal masing2...tentunya mat said tidak berdiam diri biarkan tengkoknya ditebas orang...Apa gunanya speaker dewan ?? Sekirnya usul ditolak speaker??adakah puak 18 tu nak buat kerja bangang seperti yg telah berlaku dinegeri lain tu? Tukar speaker secara paksa??? Bawa polis dan tolong usung mana yang patut??? Terimalah hakikat sama umno! buatlah keputusan untuk kebaikan rkyat bukan hanya untuk tembolok kaum puan sendiri sahaja!! Bukannay lama lagi pun ..cuma 3 tahun saja...Lagi pun hasil kutipan 'tol' pemerintahan yg terdahulu itu makan tak habis dah...sampai keanak cucu. Tapi biasanya yg tak berkat tuhabis macam air terjun je walau pun harta setinggi gunung.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese