18 June 2009

Nizar: Its all spontaneous



Bukit Gantang MP Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin described his action on Monday, the day he was sworn in as MP, as spontaneous, the result of a deep-seated feeling. Theedgetv

2 comments:

Anonymous said...

Nizar is a big liar. How can it be spontaneous when he and his 'gang' had brought the headbands with them into parliament? Surely it had been planned.
All he has achieved with his clownish stunt was to embarrass himself, his 'gang', DAP, Pakatan and Malaysia.
What a stupid man.
-org tepen

Anonymous said...

Apalah Nizar. Dah lah peleceh pas nak tubuh kerajaan Islam dlm sidang DUN.

Hang nak plececeh kita orang, hang kata tak sengaja. Tengkorak Hang. Yang hang bawak head band sama sama dengan group tu tak dinamakan plan ke. Hang jangan ingat semua penyokong Pas le ni bodoh Nizar.

Hang ingat jadi MB dulu tu atas usaha hang ke NIzar. Tak percaya DIA Yang ESA ke. Hang dapat dan terlepas itu kerana DIA. Usaha , usaha juga, tapi ingat tujuan tak menghalal kan cara. Jangan dok bagi malu buat kerja macam orang bodoh. Pada Hj Hadi, nasihatkan lah junior sorang ni.

TGNA. Sesuai dengan tahap penasihat. Apa dah jadi ni? Sekarang ni nasihat yang bukan bukan. Apa salah Nasar sampai nak buang buang macam tu. Tak semstinya kita kekal sihat dan betul. Kita ni semakin lemah. TGNA, bukankah Rasul kita yang sentiasa mendapat perlindungan Allah swt. KEnapa Rasullullah diwafatkan pada usia itu. Sepatutnya diatas anugerah dirinya yang maksum, hamba manusia sepatutnya mendapat nikmat cahaya Rsulullah lebih seribu tahun.

Kenapa menjatuh hukum tanpa berbincang? Kenapa usaha kearah penyatuan ummah di cantas begitu pantas, hanya kerana sekali terluka. Bila sudah sampai kepada keadaan begini, saya merasakan ianya lebih kepada nafsu marah dan bukannya bertujuan kebaikan.

Adakah kerana sebab lain? Kerana Nasar seorang peniaga yang berjaya? Kerana Nasar suka golf? atau kerana TGNA dah ditarik sebahagian daripada kelebihan anugerah Allah swt.

Kebodohan dan kebudakkan Nizar mengundang rasa meluat dari saya yang bukan ahli, tapi yang meminati Pas. Hindarlah bersahabat dengan kafirun yang sekarang jelas telah berjaya menanahkan saraf pemikiran sebahagian besar daripada saf saf kepimpinan dan ahli Pas.

Semoga Allah selamatkan Pas.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin