29 June 2009

Mahfuz Omar: Timbalan Menteri Kewangan tidak menjawab isu yang dibangkitkan



Ahli Parlimen Pokok Sena, Dato’ Mahfuz Omar sewaktu mencelah penggulungan Timbalan Menteri Kewangan terhadap Usul Penguntukan Semula Perbelanjaan 2009 (2) di Dewan Rakyat pada 25 Jun 2009.

Isu MRR2, PKFZ dan penglibatan Tentera dalam Pilihanraya Kecil Manek Urai tidak dijawab oleh Kerajaan

5 comments:

::BeDuK:: said...

Sdra, kalau sdra. baik dengan Anwar al-Juburi (al-Juburi adalah nama yg diberikan oleh Mat Sabu kpd Anwar sebelum dia jd kamceng semula la dlm PR) beritahulah..bila dia nak bersumpah. Najib dah tiga kali bersumpah sdra. Kalau betullah dah lama dia ditelan bumi...tapi si Al-Juburi bagi macam2 alasan taknak bersumpah kes liwat. Saya cabar sdra...kalau Anwar buleh bersumpah kat masjid, saya masuk PAS! Lepas tu dia tak pernah pergi buat Haji kan padahal dah keliling dunia dia round tu sdra.....apa cerita ni....Najib dan Tun pun pergi haji tapi al-Juburi yg dideakan oleh PAS pula apa citer????

Pikirlah sdra....

HaHs said...

Gila puak ni!

X phm2 lagi rupanya!

Kalo dah blh bersumpah, batal hukum mahkamah ok gak.

Hat dulu 1998 Anwar dah bersumpah kat masjid negara lg tp hakim hacks sbb not relevant bukti yg diberi, diari lengkap anwar pun dihilangkan polis. awat hang x masuk Pas masa tu! X pyh phsycho org ler. Sumpah bkn boleh buat main bai. Kalo skt2 sumpah, skt2 repot(Umno Kelantan) ! Apa citer? Baik x pyh buat mahkamah sivil n syariah! Najib masa kat P Pauh mcm2 dia sumpah! siap janji mcm2 lg utk masjid tp habuk pun tadak. X kenal Saiful pun dia sumpah. Lps tu kata ada jumpa plak psl biasiswa! Najib, Brahim Ali n saiful tu kaki sumpah, bkn org x tau. Dia buat sumpah guna nama allah tu boleh main suka2. Biarlah tanggungjawab sumpah tu kat org yg menuduh bongok! Nanti masuk mahkamah sivil dan syariah pun Anwar dan Saiful mesti kena angkat sumpah punye, walaupun salah sorg tu mesti menipu. Itu biar diorg dgn allah. Kita tgk hujah2 n saksi kedua pihak, kat situ boleh nampak kebenaran. X pyh tunggu keputusan hakim sbb hakim ada byk jenis. Yg paling banyak kat Malaysia ni hakim Correct, correct, correct! Hakim Hacks dan Mee Segera. Psl tu dlm islam pentingkan perbicaraan yg adil dgn bawa saksi dan bukti. Kalo ikut islam, Saiful kena bawak 4 org saksi. Ini hukum islam bro kalo nak mendakwa seorg islam lain. Lps tu kalo betul, kena tgk plak rela ke paksa?Lps tu cepat2 ko isi borang Pas ye. Itupun kalo Pas terimalah dan ko kena bawak saksi eh! Lain kali jgn suka2 nak bicara suatu dakwaan kononnya nak ikut hukum islam.

matakepe said...

beduk, hang pencacai umno yang dapat elaun kah? saya diberi tahu telah lama dah dsai menunaikan fardhu haji.

HaHs said...

Sumpah ni tuhan x bagi cash on the spot! Tuhan bagi bila tiba masanya secara beransur2 atau sekali gus ataupun bila dah nak mati nanti. Ko ambik pengajaran kat kes 1998, apa jadi pada pada perancang dan saksi2, kebanyakannya berkesudahan yg x baikkan. Masih ada saki bakinya tp tuhan belum tunjukkan lagi sbb org yg zalim ni tuhan biarkan lama sikit, bagi dia bangga, riya' dan takabur dgn perbuatannya. Bila tiba masanya, ko tengok jela nanti. Bagi org yg teraniaya kena sabar dan istiqomah sebab allah lambatkan sikit je balasannya. Org yg kena aniaya ni, allah buka hijab n doa dia terus sampai ke langit. Sabar lagi skt. 20 thn lagi kalo umur panjang, kita akan tau kesudahannya dan harap tuhan akan ingat nasihat saya ni. Kebenaran walaupun 100 thn akan terdedah jua.

HaHs said...

Ralat!

'Tuan' bukannya 'Tuhan'

Maaf.

Citer haji? Jiran org kuat Umno kat kampung aku yg kuat main nombor, miang dan percaya bomoh pun dah pegi aji, x heran pun. Ada yg pegi haji 2 3 x tapi bkn buat haji, pegi ambik jin kat tiang masjid bawak balik sini nak jadi kaya. Anwar dah pegi haji lama dah, nak pegi byk kali buatpe? Rasul pun tak galakkan.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin