11 May 2009

Nizar: Mesyuarat Exco diadakan segera, keputusan dibuat Zambry dikaji semula


DRS. KHALIL IDHAM LIM: Nizar berkata, beliau akan menghadap Sultan Perak, Sultan Azlan Shah bagi memaklumkan secara rasmi berhubung keputusan mahkamah yang diputuskan hari ini.

Katanya, semua keputusan yang dibuat oleh zambry akan dikaji semula dan bukannya tidak sah sehingga notis seterusnya kecuali sidang DUN pada 7 Mei lalu.

"Kita akan minta Datuk Zambry dan Exco lain untuk mengosongkan jawatan mereka berkuat kuasa serta-merta berikutan keputusan mahkamah.

"Mesyuarat Exco akan diadakan segera dan kita berpegang yang DUN harus dibubarkan berdasarkan kepada usul yang diluluskan pada sidang DUN bawah pokok pada 3 Mac 2009,"katanya.

2 comments:

TiGaSuNgAi said...

oiiiii
kalau parti BN pandey surauh cara terhormat. Tapi kalau pakatan rakyat boleh.. bagai nak hancur dewan rakyat perak diserang oleh pakatan rakyat. so ni lah masanya balas demdam. ingat BN pun tak boleh kah. Bn pun boleh buayt kacau..Tunggu dan lihat apa yang akan terjadi...aku geram betol tengok mangkuk hayun yang itam pakai songkong dan meraung-raung dalam dewan..... gila punya orang. tu lah rasanya kalau dah tak da kuasa. mangkuk hayun punya orag...

Anonymous said...

BONEKA SEBENAR ADALAH BONEKA UMNO..KENAPA??? FAKTA sesuatu peristiwa yg Bertarikh,bertempat,bernama,diantara siapa berlaku,berinfomasi,bernilai,setelah di ambil semua fakta2 yg lengkap.
Lepas ni ada kawan2 nak tau siapa boneka mari tgk link bawah:-

Fakta isu tanah melayu terutama rezab melayu N.Perak:-


http://www.perakinfo.com/pdffolder/isutanah.pdf
http://www.shukur.org/v4/component/option,com_smf/Itemid,105/topic,20061.msg87468/
http://prk059.pas.org.my/index.php?option=com_content&view=article&id=86:fakta-umno-khianat-tanah-orang-melay
http://perakexpress.blogspot.com/2009/04/umno-tipu-melayu.html
http://perakdaily.com/?p=738

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin