05 January 2009

KT: Ramai Polis Nak Buat Apa? - Malaysiakini



Tengok klip di atas baru korang ingat balik........

Media menyiarkan bahawa 6,000 orang polis akan dihantar ke Kuala Terengganu bagi mengawal ketenteraman awam sepanjang masa prk P.36.

Baguslah macam tu, memang tugas polis pun untuk jaga keselamatan rakyat. Gaji polis pun dibayar oleh rakyat melalui cukai.

Cuma kita tak mahu insiden macam dulu berlaku sekali lagi. Dulu pun cuma 200 orang je yang datang, tak sampai 6,000 pun tapi dah kecoh. Rakyat memang cintakan keamanan. Kecoh-kecoh dulu tu 'orang itu' yang punya angkara. Rakyat Terengganu tak lupa siapa 'orang itu'. Tak caya? Tunggu keputusan prk P.36. Pengundi P.36 tahulah macamana nak ajar 'orang itu'.

1 comment:

Mat said...

Jumlah polis tu lebih ramai daripada jumlah yang dihantar semasa demo 100,000 dulu di Kuala Lumpur.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin