27 November 2008

Saiful unhappy with sodomy trial delays - Malaysiakini

Mohd Saiful Bukhari Azlan, who accused Opposition Leader Anwar Ibrahim of sodomising him, has expressed his disappointment with the delay of the trial as he made a rare public appearance today.

TV3 : Saiful Muncul Di JAWI

Malaysiakini :

Saiful unhappy with sodomy trial delays

Saiful terkilan kelewatan perbicaraan kes liwat

Saiful nafi dakwaan dia meninggal dunia

Saiful nafikan dijangkiti sakit kelamin

KUALA LUMPUR - SAIFUL BUKHARI Azlan yang kononya mengatakan bahawa dirinya telah diliwat hari ini menafikan bahawa beliau terlantar sakit, lumpuh dan menghidap penyakit kelamin.

Katanya ketika ditemui perkarangan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) pagi ini, dia menganggap tuduhan yang disiarkan di beberapa laman blog itu memberi tekanan kepada beliau.

“Saya juga mengurangkan masa membuka laman web bagi mengelakkan stres,” katanya ketika memberitahu beliau tidak mengemaskini laman blognya.

Ketika tiba diperkarangan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) disini, pada jam 11.10 pagi, beliau kelihatan dikawal oleh sekumpulan lelaki yang tidak dikenali yang dipercayai mengawal keselamatan beliau.

Ketika ditanya wartawan, dia juga enggan memberi komen berhubung ura-ura mengatakan dia sedang dikawal rapi oleh pihak berkuasa.

Menurut peguam kepada Saiful , Zamri Idrus, mereka hadir ke Jawi untuk mengadakan perbincangan bersama pihak Jawi. - SK

No comments:

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese