04 November 2008

Pesanan akhir dari Imam Samudra, Amrozi dan Mukhlas - Malaysiakini




Sila Klik pada Imej untuk sonang dibaca.....

3 comments:

Anonymous said...

Apakah ini matlamat orang orang muslim untuk membunuh mereka yang bukan muslim?. Saudara seolah olah memberi lampu hijau untuk pelampau muslim membunuh orang atau mungkin juga saudara ini punyai pemahaman seperti para pembunuh ini.

Anonymous said...

mengapa saudara mengagungkan manusia-manusia yang bertindak ganas seperti binatang dalam blog saudara? adakah mereka telah memperjuangkan hak orang Muslimin? adakah mereka telah ,meletakkan orang Islam di suatu tempat yang tinggi dgn perbuatan mereka? adakan tindakan mereka membunuh beratus orang yang tidah bersalah ialah suatu tindakan yang dibenarkan?
bagi pendapat saya,apa yang dilakukan oleh tiga orang ini memalukan. Kita hidup di dunia ini biar sayang menyangi bukan berperang semata-mata orang lain tidak berpegang kepada idealogi kita ataupun kepercayaan kita.
bagaimanakah perasaan kita jika kita kehilangan orang yang kita sayangi? adakah kerana mereka itu kafir jadi patut dihapuskan?
memalukan sunggu memalukan.

KAfir Selamat

Anonymous said...

salam..
saudara..adakalanya kekerasan akan menjadikan masalah akan bertambah buruk. ketahuilah bahawa islam akan kemali menguasai 2/3 dunia tetapi bukan melalui mata pedang. yang penting ialah tanamkan perasaan cinta kepada islam di dalam diri setiap muslim. jihad tidak semestinya dilakukan melalui peperangan, cukup sekadar kita menasihati sesama muslim yang telah jauh tersasar dari landasan islam demi menegakkan kembali kalimah allah di atas muka bumi ini..

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese