26 November 2008

Gobind digantung sidang (Video) - Malaysiakini



PARLIMEN - Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz tidak akan dirujuk kepada Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen kerana beliau didapati tidak berniat mengelirukan Dewan Rakyat semasa membuat satu kenyataan berhubung isu kehakiman awal bulan ini.

Keputusan yang dibuat oleh Timbalan Yang Dipertua Dewan Rakyat Datuk Dr Wan Junaidi Tuanku Jaafar itu menimbulkan tidak puas hati pembangkang sehingga Wan Junaidi terpaksa menggantung kehadiran Gobind Singh Deo (DAP-Puchong) selama dua hari kerana membantah keputusan itu.

1 comment:

Anonymous said...

Keputusan Timbalan Yang Dipertua Dewan Rakyat Datuk Dr Wan Junaidi Tuanku Jaafar yang menggantung pembangkang Gobind Singh Deo (DAP-Puchong) selama dua hari kerana membantah keputusan itu.adalah tidak masuk akal. saya perhati cara membaca keputusan mengenai Nazri aziz ni macam cara mahkahmanh jatukan hukuman pulak.dan tiada pendirian pulak. apa kah Timbalan yang dipertuan ni tak bermaruah dan keyakian diri? timbalan yang pertuan ni macam axjxg belaan UMNO dan BN ke? taubatlah sebelum mati. saya tahu tugas tu memang berat. tapi perlu ada logiknya.kalau tak layak duduk kerusi tu letak jawatan sahaja.

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese