08 September 2008

Ahmad Kecoh Lagi - Retak Menanti Belah?

Ahmad buat ugutan
.
no2umno/ Sudah terang lagi bersuluh. Ahmad telah bermain dengan api perkauman. Kalau tiada tindakan dari pihak berkuasa dan perdana menteri ... memang UMNO akan di pertanggung jawabkan.

Berikut adalah ancaman dari Ahmad

Ahmad made veiled threats as well, saying that “He (Dr Koh) is a leader who is really good at tai chi but I would also like to remind everyone not to forget that the Malays are equally good at silat,’’ referring to two martial arts disciplines. - Star
.
Kalau tiada tindakan dari Pihak berkuasa ... maka, mereka yang bertanggung jawab sememangnya BACUL !!!
.
TERKINI -
PM to Ahmad Ismail: Explain, or face action
.
UMNO Pulau Pinang cuba cetuskan kekecohan !!!

umnomore Ini tektik UMNO untuk memaksa PAk Lah meletakkan jawatan. Dalam masa yang sama, mengharapkan tindakbalasa orang Cina. Sekiranya ini berlaku, kekecohan akan tercetus.

Ini kenyataan Ahmad di dalam sidang akhbar hari ini ...

"Kami bersyukur YAB Pak Lah (Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi) faham tentang isu tersebut dan ini boleh kita nilai sendiri dari kenyataan akhbar yang dibuat oleh beliau sebaik sahaja selesai mesyuarat Badan Perhubungan Umno Negeri Pulau Pinang.

"Pak Lah telah meminta saya untuk membuat satu lagi sidang akhbar - maka inilah kita adakan sidang akhbar pada hari ini," kata Ahmad.- MKini

Dan selepas sidang akhbar itu ....

Bekas ahli badan perhubungan Umno negeri, Zainol Abidin Hashim, dengan bantuan rakan-rakannya telah menurunkan gambar Dr Koh dari dinding ibupejabat Umno tersebut.

Zainol kemudiannya mengeluarkan gambar Dr Koh dari bingkai gambar dan mengoyaknya.

Ini perangai ahli UMNO .... Ahmad dan Zainol wajib di ISA kan. Niat mereka untuk menimbulkan ketegangan antara kaum Cina dan Melayu.

Yang menarik .. Pak Lah di babitkan bersama, merujuk kepada arahan Pak Lah untuk Ahmad membuat sidang akhbar.

Najib di lapurkan akan bertemu Ahmad esok untuk membincangkan insiden tersebut. Apakah tindakan Pak Lah selepas ini? Peristiwa ini di siarkan oleh media ke seluruh negara. Kemungkinan wartawan akan cuba menemubual Koh Tsu Koon dan melaga lagakan antara mereka.

Aku kata ..... ISA kan beruk beruk UMNO tu...Kalau tidak ... maknanya UMNO kebal pada ISA. Dan ... kerana mangkuk hayun beberapa ekor ni ...ia merosakkan nama Melayu seluruhnya.

dan ini kata Pak Lah ...

"Saya sangat tidak gembira dengan situasi ini, Saya akan mengambil tindakan tegas berhubung perkara ini. Semestinya," katanya. - bernama

Kubur kan UMNO untuk selama lamanya.

No comments:

Anda mungkin juga meminati:

Blog Widget by LinkWithin
EnglishFrenchGermanSpainPortugueseRussianDutchItalianChinese SimplifiedArabicKoreanJapanese